zaterdag 24 oktober 2009

Schilderen

Pas geleden zijn alle woningen in onze flat voorzien van nieuwe verwarmingen, boilers en er zijn leidingen bij geplaatst... Aangezien in de keuken een geiser hing en de muren daardoor niet meer zo wit waren!!!!! moesten we toch een keer aan de slag om te gaan witten.......
Ronald was deze week een paar dagen vrij wanneer ik aan het werk was..... Hij heeft de leidingen geverft en ik de muren geschilderd, gister heb ik de kozijnen en de deurpost geverft... De hele week was ik kapot s ávonds, ik heb dus niets meer aan het scrappen gedaan....
De kinderen wilde zo graag meehelpen,,,, helpen met schilderen vind ik niet zo'n goed idee, Alex zei "mam mag ik alvast het behang in de gang er afhalen" nou dat wil je echt niet zien,,, Toen wij hier net woonden dacht Noortje onze vorige poes dat het behang er wel af mocht, het was van dat zachte behang dus ze kon de nagels er lekker in zetten,,,, en Casper kon net een beetje staan en die dacht """"wat Noortje doet mag ik ook doen, dus die trok ook stukken behang van de muur af"""".
Ik ben zo blij dat we het nu eindelijk kunnen opknappen.......

Ik wens jullie een fijn weekend en tot gauw....
Bedankt voor het langs komen op mijn blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten