donderdag 8 oktober 2009

December boek.

Ik wil jullie even vertellen dat ik op de blog van Merel van dutch-scraps een december boek gezien heb en zij verwees ons voor de belangstellende weer naar een andere site van ali edwards, Blog adres Http://aliedwards.typepad.com/
December daily album.
Toen ik bij haar op de site keek was ik verkocht, wat is dat leuk, speciaal een boekje over de decembermaand. In Amerika gaat het dan vooral om de kerst maar hier heb je dan natuurlijk ook de Sinterklaas. Dinsdag was ik even in Haarlem en heb alvast wat spulletjes aangeschaft moet nog wel het een en ander hebben, dat haal ik eendezerdagen en dan joepie ga ik ook beginnen heb er zin in .....

Dit scrapboekkit had ik tijdje terug al van Paola gekregen.



En dit heb ik dinsdag gekocht.



Bedankt voor het kijken.

2 opmerkingen:

  1. Hij is echt heel erg leuk om te maken....(en steeds wat toe te voegen)

    Heel veel plezier met maken!

    Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This sounds AWESOME!!!!!!! I would LOVE it if I had the time to do a daily book especially in my FAVE month of the year!!!!!! I can NOT wait to see what U create with yours!!!! YAY! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

    BeantwoordenVerwijderen