maandag 5 oktober 2009

Het bos.

Vorig jaar hebben we een wandeling gemaakt in het bos en de kids vonden het erg leuk om in de modder te lopen, gelukkig zaten ze niet helemaal onder....
Ze hadden het er gisteren weer over "mam wanneer gaan we weer in het bos wandelen of in de waterleiding duinen " aan komend weekend ben ik weer vrij, dan kunnen we weer wandelen zei ik.
Gisteren had ik mijn zus aan de telefoon, ze vertelde dat er weer sneeuw gevallen was en dat er zeker wel 10 tot 15 cm zou vallen, daar was ze ECHT NIET blij mee want in canada duurt de winter echt lang, gelukkig was de grond nog te warm en blijft het toch niet lang liggen. toen ik mijn kinderen dat vertelde, wilde zij wel dat het hier al zou vallen en vertelde ze wat ze dan al niet zouden doen, sleeen, sneeuwpop maken etc.



Dit zijn kaarten die ik de laatste dagen nog gemaakt heb..







1 opmerking:

  1. Ohhhhhhhhhhhhhhh i loveeeeeeeeeee that LO...and those CARDS are GORGEOUS! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

    BeantwoordenVerwijderen