donderdag 30 april 2009

Zaterdag

Zaterdagmorgen rond 11.30 uur ben ik op de fiets gestapt naar Heemstede, daar even een paar winkels bezocht voor mijn moeder en was ook op zoek naar een curiosawinkeltje waar ik misschien wat oude plaatjes kon vinden om te scrappen maar helaas dat kon ik niet vinden.
Toen verder gefietst naar Hillegom waar mijn moeder woont.
Om 16.00uur stond ik weer buiten, en ik had zo'n trek in een cappuchino en ben naar het tuincentrum verderop gegaan. Je gaat door een hek en komt meteen bij de tuinplanten aan en het zag er zo gezellig uit al die plantjes en het rook zo lekker dat ik meteen maar wat plantjes in mijn karretje deed, binnen heb ik nog 2 balkonbakken en haken meegenomen, en eindelijk had ik mijn cappuchino, mmmmmmm wat was dat lekker. Binnen vond ik nog vlinders die mooi voor het'je raad het al'scrappen kan gebruiken.

Maandagochtend hadden de kinderen inclusief Daimy het vriendinnetje van Alexandra
lekker uitgeslapen.
Vroeg in de middag zei ik tegen Alex dat ik toch mijn slaapkamer wilde veranderen, je moet weten dat ik nogal van veranderen hou, dan heb ik het gedaan en denk 'nou zo is het perfect' en dan achteraf is het toch niet naar mijn zin en verander ik het toch weer. Ronald wordt er afentoe helemaal gek van, maar ja, hij laat mij mijn gang maar gaan.
Ik dwaal af, ik wilde dus al een poosje mijn slaapkamer veranderen, maar durfde niet want wij hebben een gammele linnenkast en als ik die zou verschuiven was ik bang dat ie zou instorten. Ik heb toch de stoute schoenen aangetrokken en heb de hele kast leeg gehaald en ben gaan schuiven. Nu is mijn slaapkamer perfect, met mijn eigen scraphoekje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten