donderdag 30 april 2009

Dinsdag






Dindag hadden we een hele gezellige dag.
Jammer genoeg net toen we weg wilde gaan naar mijn moeder begon het te regenen,dus namen we de bus maar, aangezien wij geen auto hebben zijn we aangewezen op onze fiets of op het openbaar vervoer.
Mijn moeder vond het gezellig om ons weer te zien.
Rond 15.30 uur werden we opgehaald door een collega van mij om bij haar thuis de kittens te zien. Dat is dan de tweede keer voor ons dat we ze zagen, want we nemen twee kittens van hun een poesje en een katertje. Het is zo aandoenlijk die kleintjes de kinderen vonden het weer geweldig ze waren ze aan het aaien en met ze spelen tot Casper zei man kunnen we ze nu niet meteen meenemen. Ze moeten nog ongeveer twee weekjes wachten, maar dat is te lang voor ze. Het poesje drinkt en eet al zelfstandig en gaat op de kattenbak, maar het katertje drinkt nog graag bij zijn mammie, een moederskindje hĂȘ!
Hier zijn wat foto's van de kleintjes.
Het poesje is het lapje en het katertje is de zwart/witte.
Bedankt weer voor het langskomen op mijn blog.
Morgen laat ik nog wat meer weten wat we gedaan hebben.
Welterusten, zeker voor mij, ben nu op ga snel mijn bedje in tot morgen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten