donderdag 23 april 2009

CHALLANGE ))))Made to love you...


Hai een hele goeie middag, die al bijna om is.....
Dinsdagavond was ik met deze layout bezig, maar ik kwam er maar niet uit hoe het eruit moest gaan zien tot ik op scrapping the music site ging kijken en the challange voor deze week was "Made to love you" en ik wist het meteen, het moest deze layout worden. Ik vond het perfect want natuurlijk houd mijn moeder erg veel van haar kleindochters en de kids houden erg veel van haar.
I heb wel eens een beetje gestampeld op een layout maar was toen niet erg tevreden, ik denk dat het handig is om een keer met iemand die het vaker doet samen te doen zodat die het voor kan doen, maar ik dwaal af op deze layout heb ik gestampeld op de hoekjes van het frame op de letters en de hartjes, met de hand heb ik de randen langs het frame en de kruisjes genaaid, ben best tevreden.

Bedankt voor het langs komen op mijn blog wens jullie een fijne avond toe ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten