vrijdag 20 maart 2009

Nieuw jasje en broek.


Hallo.

Nou ik moet zeggen ik heb een lekkere dag gehad vandaag.
Natuurlijk het weer, het was een lekker temperatuurtje.
Ik ben een echte huismus, lekker thuis rommelen of wat ik totaal niet erg vind om te doen is het huishouden het knapt er altijd weer van op, of natuurlijk even scrappen
Vandaag ook het huishouden gedaan toen dacht ik ga lekker even op de pc, kijken of ik weer een reactie had gehad op SIS ((SCRAPINSTYLE)) ik vind het altijd leuk en motiverend als er reacties komen en kijk ik ook even naar de andere layouts van onze SISters.
Mijn zoontje Casper is op vrijdag middag altijd vrij,en hij ging vanmiddag bij zijn vriendje spelen.Alexandra zit dan wel de hele dag op school maar die ging na school bij een vriendinnetje spelen en eten,dus was ik tot 3uur helemaal alleen, Toen ben ik maar even lekker gaan scrappen.Om 3 uur haalde ik Casper bij zijn vriendje op en bij thuiskomst ging hij buiten spelen, toen ben ik maar gaan surfen naar scrapsites.

Dit is het resultaat van de layout die ik vandaag gemaakt heb.
Dit is Alexandra toen zij ongeveer een half jaar oud was.Mijn zus Paola en zwager Kent hadden dit jasje en het broekje vanuit het buitenland waar zij wonen opgestuurd, en het stond haar zo schattig ze had het daarom ook vaak aan .

Ik wens jullie een goede nachtrust toe....
Bedankt voor het kijken op mijn blog...

1 opmerking:

  1. hoi ibolya

    bat een leuke foto zeg van alexandra nou een fijne dag verder en ik spreek je maandag wel weer.

    groetjes van kim

    BeantwoordenVerwijderen