maandag 16 maart 2009






Hallo, het is weer een tijdje geleden, maar daar ben ik gelukkig weer.

In de tussentijd heb ik een boekje gemaakt.
Het idee heb ik niet zelf verzonnen dat heb ik uit het blad SCRAP nr.11.

De titel is Recreade.
In de zomer word er door een groepje vrijwilligers 1 dag in de week een poppenkast en volksdansen georganiseerd voor en met de kinderen, en dan bijna aan het einde van de vakantie is er een spelletjesdag hier in het dorp.
je kunt stenen beschilderen, bellen blazen, poppetjes van van muizentrapjes maken en een pannekoek eten etc.
Kinderen vinden het helemaal geweldig, het is er dan ook altijd erg druk.

1 opmerking:

  1. hoi ibolya

    wat is je site weer leuk geworden zeg.
    prettige avond en ik zie je morgen wel weer.

    groetjes van kim

    BeantwoordenVerwijderen