vrijdag 27 maart 2009

CHALLENGE)))) Face of an angel


Hallo allemaal.

Daar ben ik dan weer na een aantal dagen, deze week erg druk gehad en s'avonds was ik kapot om nog wat te doen dat betekent in slaap vallen op de bank.

Van de week dacht ik laat ik ook eens mee doen met een challenge, Ik vond dat wel
spannend want ik had nog niet eerder meegedaan.
Ik kijk vaak op de site SCRAPPING THE MUSIC dus wilde ik met hun challenge meedoen,
Ik heb voor mijn doen best wel even moeten denken hoe de layout eruit moest gaan zien, foto uitzoeken welk cardstock ik moest gebruiken en dan nog de zangeres zei me niets, gelukkig zetten ze voorbeelden op de site dus uiteindelijk is het me dan toch gelukt, ik vind de layout erg mooi geworden al zeg ik het zelf.....

Bedankt weer voor het kijken, en ik wens jullie een fijne dag......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten