zondag 22 november 2009

Nieuwe kaarten.

Hey.

Van de week zijn we met het werk naar een boederij www.hetbeloofdevarkensland.nl geweest en dat was heel erg leuk)-)-)-)-)-)-).
Ik had afgesproken met onze Coordinator om een kaartje te maken voor onze afdelingchef om hem te bedanken, die het voor ons mogelijk maakte om daar heen te gaan)-)-)-)-)-. Ik heb er wel een foto van gemaakt, maar helaas zat het geheugenkaartje niet in de camera dus kon ik het niet op de pc zetten en aangezien ik het de volgende dag meteen naar mijn werk heb gebracht kan ik het jullie dus niet laten zien......

Dit zijn nog kaartjes die ik van de week ook nog gemaakt heb...





Woensdag had ik een rapportengesprek met de juffen van Alexandra.
Aangezien Alex altijd erg enthousiast is van wat haar moeder toch allemaal maakt en het dan tegen haar juffen zegt, hebben ze mij gevraagd of ik een middag op school met de kinderen kerstkaarten wilde maken en misschien had ik nog een ander idee om te maken, zodat ze in groepjes kunnen zitten en elk groepje wat anders kunnen maken.
Ik heb al wat rond zitten surfen op jullie blogs en ik heb inderdaad wat ideetjes gekregen, ik zal het jullie snel laten zien wat ik bedacht heb.

Ik wens jullie een fijn weekend toe en bedankt dat jullie een kijkje namen op mijn blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten