zaterdag 28 november 2009

Kerstprojectjes voor school.

Van de week heb ik beloofd om de projectjes te laten zien die ik voor school gemaakt heb.
Het zijn er uiteindelijk 4 stuks geworden een hanger, potje en twee kerstkaarten, de kinderen hoeven het niet precies na te maken, het is een voorbeeld.


Dit is een van de kerstkaarten.

Bij deze kaart had ik een beetje moeite om te bedenken hoe het moest worden, ik had namelijk eerst de andere kaart gemaakt.


Dit is de andere kaart. En deze kaart wist ik het meteen, met de 3 sterren,
de sterren heb ik bespoten met glimmermist.


Dit is de kersthanger helemaal kaal, dan kunnen de kinderen zien hoe ze kunnen beginnen en dan maar versieren.

.


Dit is het rondje wat onderaan de hanger hangt.



Een detailfoto van de ster.



En dit is dan de hanger.



Zoals je kan zien heb ik nog steeds een beetje moeite met het plaatsen van de foto's normaal zou je eerst het potje zien maar bij mij zie je dus eerst de deksel. Ha ha ha.

Dit is het potje, het versierde gedeelte kon niet helemaal op de foto, dit is deel 1.





En dit is deel 2.




Mochten jullie nog andere ideetjes hebben, dan zie ik graag een bericht van jullie.

Bedankt voor het kijken op mijn blog en mochten jullie een bericht achterlaten waardeer ik dat enorm.
Fijne zondag.

1 opmerking: