woensdag 30 september 2009

Een verdrietige tijd .

Ik vertelde al eerder dat mijn moeder in een verzorgingshuis zat omdat ze de ziekte alzheimer had, het ging steeds slechter met haar.

Op 9 september j.l. is helaas mijn moeder overleden en op de 15de is ze begraven, ik moet OOK s ávonds veel bezig zijn zodat het me kan afleiden.
Mijn gevoel gaf mij om van deze foto's een mooie layout te maken en ik vind hem zo mooi geworden.








Op 1 september kwam Alexandra thuis van school en vertelde mij dat ze zo'n pijn in haar pols had. In het ziekenhuis vertelde ze ons dat ze een twijgscheurtje had en dat ze 3 weken in het gips moest.
Een week heeft ze met dat witte gips gelopen daarna twee weken gekleurd gips ze had roze uitgezocht. Vorige week mocht het er weer af, nou ze was dan ook erg blij want het jeukte en ze was het echt zat.



Bedankt voor het kijken, ik ga naar bed, Welterusten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten