vrijdag 25 september 2009

Boek

Ja ja het is zover, ook ik heb de leeftijd van 40 berijkt vandaag.

Paola en haar gezin zijn weer hier geweest wegens familie omstandigheden en voordat ze weer afgelopen zondag terug naar Canada zouden gaan wilde zij mijn verjaardag niet voorbij laten gaan, dus zaterdagavond kreeg ik mijn cadeaus o.a. heb ik een prachtig scrapboek gekregen die Paola zelf gemaakt had, nooit heeft ze gescrapt, dus ik was erg trots op haar.

Dit zijn een aantal bladzijden uit het boek.



















Nou en wat vinden jullie ervan, mooi he?



Dit is nog een layout die ik vande week gemaakt heb.

Hier word Alexandra geknipt door Silvia, Silvia heb ik leren kennen via mijn werk,
na een poosje is zij naar een andere afdeling gegaan, nog steeds hebben we contact en knipt zij ons haar.

Bedankt voor het kijken op mijn blog en tot de volgende keer.

1 opmerking:

  1. Well....HAPPY BIRTHDAY!!!! I loveeeeeeeeeeeee the LO's....they are GORGEOUS! :):):):):):):):):):):):):):):)

    BeantwoordenVerwijderen