maandag 31 augustus 2009

Zo, na heel wat weekjes eindelijk het boekje af, puf puf .
Vrijdag heb ik het afgemaakt zaterdag moest ik alleen de tekst er nog bij schrijven.
En ja toen wilde ik er foto's van maken ben ik mijn oplader kwijt van de Camera blijkt dat de katten het van me bureau afgegooid hebben en lag het er naast ,gelukkig kon ik er vandaag wel foto's van maken.















Dit was een dagje naar Alkmaar vorig jaar in de zomervakantie.
Dit boekje is een idee van SISTV, ik zag op een filmpje dat ze dit maakte en ik dacht ga het eens proberen en ik vind het wel leuk geworden.

Ga vanavond snel weer verder met mijn volgende layout want die ligt alweer klaar.
Wens jullie een fijne middag en bedankt voor het kijken op mijn blog .

1 opmerking:

  1. This is GORGEOUS!!! LOVEEEEEEEEEEEE the photos and love love love love love the colors! :):):):):):):):):)

    BeantwoordenVerwijderen