vrijdag 21 augustus 2009

Eindelijk

Eindelijk ben ik weer eens op mijn blog, het is dan ook al weer precies een maand geleden dat ik een bericht geplaats heb.
In deze maand hebben de kids natuurlijk vakantie gehad en ik zelf ook , helaas niet de 6 weken, toch 3 weken vrij gehad. Mijn zus uit Canada met mijn nichtje en de laatste week was ook mijn zwager hier.
Het was zoals gewoonlijk weer heel gezellig, we hadden een aantal plannen gemaakt om te gaan ondernemen. Het enige wat we uiteindelijk gedaan hebben is een dagje naar Linnaeushof ,De kids vonden het erg leuk vooral het water.
Verder zijn veel naar onze moeder geweest en vrijwel elke dag naar het strand,dat is het voordeel als je erg dichtbij het strand woont.

Doordat we vaak ook s ávonds best laat thuis waren en ik vaak ook niet zoveel zin had om te scrappen, heb ik dan ook erg weinig gemaakt eigenlijk helemaal niets, was bezig met een boekje en daar heb ik een paar bladzijden van gemaakt, eerlijk gezegt had ik ook weinig inspiratie.

Oh de deurbel gaat, Alexandra is weer thuis gekomen dus ik stop weer. tot de volgende keer maar weer.

1 opmerking:

  1. I used the translator ... and its sounds like U have been very busy.....but having fun! :):):):):):):):):):):):)

    BeantwoordenVerwijderen