zaterdag 16 mei 2009

CHALLANGE)))))Son of father


Hier ben ik nog even heb gisteren nog een layout gemaakt voor stm.
De challenge deze week was Son of father van phil Collins
Dit zijn Ronald met zijn vader vorig jaar.

Ik liet hem gisteren zien aan Ronald, hij vond het erg mooi en zei vrolijke layout mooie kleuren, Normaal zegt hij zoiets niet alleen maar mooi hoor.
En normaal wilt hij ook helemaal niet op de foto en zeker geen layout van hem maar deze vond hij gelukkig erg leuk . Nou maar hopen dat als ik hem weer ga fotograferen dat hij dan ook eens normaal op een foto gaat , want hij staat echt nooit leuk op een foto.

Nou ik wens jullie een fijn weekend bedankt voor het kijken op mijn blog.

1 opmerking:

  1. This is GORGEOUS!!! LOVEEEEEEEEEEEEEE those photos, the COLORS....and loveeeeeeeeeeeee the flowers and the circle!!! Thanks soooooooooooooooo MUCH for playing along with us! :):):):):):):):):):):):):):):):):)

    BeantwoordenVerwijderen