dinsdag 26 mei 2009

CHALLANGE)))))))

Hallo daar,
Hier ben ik weer.
We hebben het de laatste paar dagen erg druk gehad, Vrijdag lekker gewinkeld kleding gekocht, afentoe is dat gewoon weer even nodig, want als je in je kast kijkt, denk je bij jezelf, jeetje ik heb niets om aan te trekken, herkennen jullie dit dames?
Zaterdag moest ik toch weer even terug naar de stad nog even een bestelling halen,
ben samen met Alexandra gegaan, toch nog wat dingen gekocht en toen naar mijn moeder gefietst, Pas tegen 6 uur waren we pas thuis.

Zondag was er hier in het dorp een jaarmarkt erg groot en gezellig en natuurlijk de kids en ik weer daar naar toe, Ronald bleef thuis die wilde de F1 Races kijken, en je gelooft het niet, weer wat gekocht. Nu is het even over met al dat shoppen ...

Deze layout heb ik vorige week gemaakt voor STM en de Challange was These are the days.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten