donderdag 7 mei 2009

Woensdag

Woensdag,
Ik dacht wat gaan we doen.
Ik wilde heel graag nieuwe gordijnen in de slaapkamer en ik dacht aan rolgordijnen
Bij Casper wilde ik ze ook hebben, Ik vroeg aan de kinderen of ze naar Ikea wilde en ze antwoorde enthousiast "ja graag dat willen we wel".
Dus wij naar Ikea hebben heerlijk geshopt en nog heerlijk gegeten, de kinderen hebben de befaamde zweedse balletjes en ik sate allemaal met patat erg lekker.
Rond 6 uur waren we weer thuis.

Donderdag Koninginnedag.

Eerst s'morgens lekker een beetje rustig aan gedaan en toen naar het dorp naar de markt.
Casper had een paar dingetjes gekocht en Alexandra kon totaal niets vinden, ze was een beetje teleurgesteld , ze zei "de markt is echt voor hele kleine kinderen of oudere want voor mij is er niets te koop".

Nog een rondje dorp gedaan en toen op een terras gezeten en genieten van de mensen en het mooie weer.

Vrijdag.

Vandaag belde Chelsea op om te vragen of Alexandra bij haar kon spelen en slapen.
We brachten haar naar Haarlem. Bij terug komst in Zandvoort bracht ik Casper naar z'n vriendje Jari op het strand, want die had ook intussen gebeld.
Thuis heb ik nog de rolgordijnen opgehangen, snel boodschapje gedaan want inmiddels was Ronald ook weer thuis gekomen van z'n werk en die moest snel eten want hij moest Darten.

Zaterdag.

Lekker de schuur opgeruimd en een hoop weggegooid heerlijk is dat, ruimt weer lekker op.

Maandag en Dinsdag

Heerlijk gewerkt en dinsdagmiddag even naar mams toe. Ze was heerlijk opgewekt en dat deed me goed.

Woensdag.

Woensdag was gisteren en eindelijk kon ik heel veel van mijn foto's online versturen om te laten ontwikkelen dat koste namelijk erg veel tijd dus ik ben eigenlijk bijna de hele dag thuis geweest. Ik had inmiddels niet zoveel foto's meer zeker niet van de afgelopen jaren, want sinds ik een digitale camera heb staat natuurlijk alles op de pc.
Vandaag kregen we dan eindelijk onze 2 kleine Katjes Simba en Sammy, ze zijn erg lief en leuk, we spelen er heel veel mee en laten de hele tijd zien waar hun drink en eetbakjes staan en natuurlijk de kattenbak.

Donderdag is vandaag, we gaan heerlijk zwemmen in Haarlem, maar aangezien we pas om 12 uur in het bad mogen moeten de kinderen erg lang wachten en Casper vind wachten erg vervelend, hij vraagt telkens gaan we al ?

Volgens mij zijn de katjes al aardig gewend, ze rennen door het huis, slapen veel in de ouderslaapkamer en vannacht sliepen Alexandra en Casper samen in 1 kamer en de katjes sliepen heerlijk bij hun.
Aangezien ze nu weer vragen of we al weg gaan ga ik nu maar afsluiten.

Ik wens jullie veel plezier vandaag en schrijf jullie snel weer
Bedankt voor het langskomen op mijn blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten