woensdag 10 juni 2009

Poes Noortje

Dit is onze poes Noortje.
In 1993 kwam zij bij mij voor de deur en bleef komen iedere dag weer 2 weken lang.
Ik vond dat zo zielig, ben toen overal gaan vragen van wie de poes kon zijn, zij bleek geen baasje te hebben en toen heb ik haar gehouden. Het voorjaar erna kreeg zij kittens en daar had ik er toen een van gehouden haar naam was tijgertje.
Tijgertje kreeg op een gegeven ogenblik ook kittens en daar hield ik er ook weer een van, een katertje, zijn naam was Rakker.
Noortje was erg oplettend voor haar kind en kleinkindje.
Helaas zijn Tijgertje en Rakker aangereden en vrijwel op slag dood. Noortje was ook eens aangereden, maar dat was goed afgelopen, allemaal op de zelfde weg.
Toch is zij ongeveer 16 jaar oud geworden, Vorig jaar moesten we haar inlaten slapen zij was oud en ziek
Wij missen haar nog steeds.



1 opmerking:

  1. This is BEAUTIFUL!!! LOVEEEEEEEEEEEEE the photo, the colors...and loving the doodles! :):):):):):):):)

    BeantwoordenVerwijderen