donderdag 10 december 2009

Donderdag alweer bijna voorbij..

Zondag]]]]]] Sinterklaas vertrok weer naar Spanje, Casper vind dat eigenlijk best wel een beetje jammer, want dat betekend dat hij geen schoen kan zetten en dus ook niet iets lekkers of iets leuk in zijn schoen, hij heeft ook wel zin in de kerst zoals wij allen.
Paola, Kent en Annabelle komen ook snel weer,,,dat word weer erg gezellig en ook wel een verdrietige tijd zoals jullie weten......


Dag 6.



Op de linker bladzijde zit een verborgen journaling.


Dag 7.



Dit is wel grappig,,,,, ik was op mijn werk en helaas had ik geen camera bij de hand...
Een client vroeg mij de kerstboom bij haar optetuigen en dat deed ik. De boom stond tussen een kast en de balkondeur, we dachten dat hij wel goed stond, vervolgens moest ik naar buiten om een kerstmannetje aan het balkonhek te bevestigen, ik deed de deur open met een zender en de deur ging tegen de boom aan en natuurlijk viel hij op de grond, 2 ballen en de piek kapot. Ik vond het zo erg maar de client lag helemaal gevouwen van het lachen. Ik heb haar s'middags nieuwe gegeven.


Dag 8.




Jari is Casper z'n beste vriendje en die spelen vaak samen.......


Bedankt voor het kijken ......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten