zondag 6 december 2009

Ben eindelijk weer bij met het kerstboekje....

De eeste dag van december lukte het niet om de eerste bladzijde te maken!!!!! en eigenlijk de andere dagen ook niet!!!!! vandaar dat ik het nog niet geplaatst had..... Gisteravond heb ik tot laat doorgewerkt en vandaag heb ik wat huishoudelijke taken gedaan )))))en tussendoor verder gewerkt aan de bladzijden,,,,, nu ben ik dan met bladzijde 5 bezig,,,,, dat zal vanavond niet meer afkomen ben ik bang......



Dit is dan de eerte bladzijde.
De tekst die zichtbaar is ))))))
Het is vandaag 1 december.
Ene kant is het wel weer erg leuk vooral de feestdagen Sinterklaas, kerst en de jaarwisseling.
Andere kant het jaar is al weer bijna voorbij, de tijd gaat erg snel.
We gaan weer naar het volgende jaar 2010, wat staat ons dan weer te wachten.




Dag 1.



Dag 2.



Dag 2.



Dag 2.




Dag 3.



Dag 4.



Dit waren de dagen voorzover, zodra dag 5 klaar is plaats ik het.
Ik wens jullie een goede nachtrust, en bedankt voor het kijken....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten